Wszystkie zdobyte przez nas doświadczenia w zakresie problematyki potrzeb obsługi pojazdów flotowych czynią nasz cennym partnerem w drodze do osiągnięcia maksymalnej mobilności. Wspomaga nas w tym kompleksowość oferty jak również duża elastyczność i szybkość działania. Każde zlecenie traktujemy indywidualnie. Z dużą starannością weryfikujemy wszystkie informacje i uwagi, aby przygotować ofertę i rozwiązania dostosowane na miarę potrzeb. Zatrudniamy tylko profesjonalistów i specjalistów w swojej dziedzinie, którzy na co dzień pomagają użytkownikom samochodów w trudnych sytuacjach. Gwarantujemy również bieżącą kontrole i monitorowanie stany floty.

Serwis wraz z biurem obsługi klienta pracuje w oparciu o profesjonalny system obsługi serwisowej DMS JBR Dealer Management System (system funkcjonuje w blisko 650 punktach w Polsce, w tym u dealerów  41 różnych marek samochodowych i rolniczych). Aplikacja zawiera kompleksowe informacje o poszczególnych Klientach i pojazdach, dając jednocześnie możliwość jej kontroli i aktualizacji. Program pozwala nam między innymi na:

  • uzyskanie szczegółowych danych każdego zarejestrowanego w bazie samochodu (możliwość modyfikowania i wykonywanych w poszczególnych samochodach (w celu kontroli usług/kosztów istnieje możliwość podglądu całej historii napraw samochodu, ich
  • kosztów oraz daty), podgląd realizowanych aktualnie usług dotyczących danego pojazdu, uzupełniania wszystkich danych dotyczących danego samochodu).